ALV & Bestuur


Algemene Leden Vergadering


Het hoogste orgaan bij Hurley is de Algemene Leden Vergadering (ALV), waarin de leden besluiten nemen over de vereniging. De ALV komt twee maal per jaar bijeen; de eerste keer om de plannen voor het komende jaar en de bijbehorende begroting te bepalen en de tweede keer om het afgelopen jaar te bespreken; hoe is het gegaan met de plannen en de begroting (jaarrekening). Er kan een extra ALV worden uitgeroepen voor bijzondere zaken die zijn waren opgenomen in de plannen of de begroting. Ook kunnen leden in sommige gevallen zelf een ALV uitroepen.


Bestuur


Het Bestuur is door de ALV aangewezen om de afgesproken plannen uit te voeren en alles te doen om de club te laten draaien. Het Bestuur vergadert een keer per maand en bereidt de ALV voor (agendapunten, documenten). Nieuwe bestuursleden of wisselingen worden door het Bestuur voorgesteld en ter stemming gebracht aan de ALV.

Het Bestuur van Hurley bestaat uit 9 vrijwilligers, met ieder een eigen portefeuille en commissies waar zij binnen het bestuur voor verantwoordelijk zijn. Op de pagina commissies vind je een beschrijving van alle commissies en de contactgegevens per commissie. Op de pagina Hurley @ work vind je de vacatures per commissie. Los van deze specifieke vacatures zijn wij altijd geïnteresseerd in vrijwilligers! Hiervoor kun je je aanmelden bij de Commissie waarin jij interesse hebt of onze secretaris (zie hieronder) een berichtje sturen.



Voorzitter Jan Chris de Nooijer


De voorzitter is eindverantwoordelijk en algemeen aanspreekpunt voor Hurley. De voorzitter zit de ALV en de Bestuursvergaderingen voor. Er zijn geen aparte commissies onder de voorzitter. Wel overweegt het bestuur de oprichting van een medezeggenschapsraad.

Contact:
 [email protected]



Penningmeester Roeland Smeets


De penningmeester is verantwoordelijk voor de financiën van Hurley, hij controleert de ledenadministratie en contributie inning. De kascommissie controleert de penningmeester.

Contact:
 [email protected]

V
erantwoordelijk voor:

  • Ledenadministratie & Contributie inning



Secretaris Ossip Kupperman


De secretaris is het aanspreekpunt van de club en verzorgt de voorbereiding van de Bestuursvergaderingen en de ALV, en de vastlegging van acties en besluiten (notulen).

Contact:
[email protected]


Commissies (zie hierna onder Commissies een korte beschrijving):

  • Tucht
  • Sportiviteit & Respect
  • Vertrouwenscommissie
  • Juridische Commissie
  • Medische Commissie




Bestuurslid jeugd Hilde Klok


Het Bestuurslid Jeugd is verantwoordelijk voor het technische hockeygedeelte (opleiding, resultaten, teamindeling, wedstrijdsecretariaat en scheidsrechters) van Jongste Jeugd, Top- en Breedteteams jeugdhockey, en aanverwante overige zaken in de jeugd zoals communicatie naar ouders, feesten en evenementen.

Contact:
 [email protected]


Portefeuille met commissies
(zie hierna onder de pagina
 Commissies een korte beschrijving per commissie):


Hockey Staf (zie ook "
Technisch hart")

  • Technische Staf
  • Coach Commissie
  • Zaalhockey Commissie
  • Wedstrijdsecretariaat Jeugd (ook zaalhockey)
  • Scheidsrechterscommissie Jeugd (inclusief opleiding)


Overige commissies:

  • Jeugdcommissie (categorieleiders 11-tallen)
  • Jongste Jeugd Commissie (categorieleiders Bosuilen, F, E6 en E8-tallen)
  • Jeugdbestuur (jeugdfeesten en -evenementen)
  • Evenementen Commissie (tevens voor Senioren)
  • Jeugdtoernooien Commissie
  • Jeugdkampen Commissie
  • Materialen Commissie (tevens voor Senioren)



Bestuurslid senioren Audrey Kusters


Het Bestuurslid Senioren is verantwoordelijk voor alle teams in de Senioren (inclusief Veteranen en VL), met uitzondering van Tophockey (zie hieronder). Het bestuurslid Senioren is tevens verantwoordelijk voor alle overige zaken in de senioren zoals communicatie, feesten en evenementen.

Contact: 
[email protected]


Portefeuille met commissies
(zie hierna onder de pagina 
Commissies een korte beschrijving per commissie):


Hockey Staf: (zie ook onder de pagina Hockey Senioren)

  • Technische Commissie Dames en Heren
  • Technische Commissie Veteranen


Overig Commissies:

  • Wedstrijdsecretariaat Senioren (ook voor zaalhockey)
  • Scheidsrechterscommissie Senioren
  • De Hurleyaan (feesten en -evenementen)
  • TD Commissie
  • Evenementencommissie (zie onder Jeugd)
  • Materialen Commissie [zie onder Jeugd]



Tophockey Duncan Valentine


Het Bestuurslid Tophockey is verantwoordelijk voor de tophockeyteams in de Senioren: Heren / Dames 1 en Heren / Dames 2. Hij of zij is verantwoordelijk voor de aansturing van technische staf van deze teams, aantrekken van spelers/speelsters en selectie.

Contact: 
[email protected]

Portefeuille met commissies (zie hierna onder de pagina Commissies een korte beschrijving per commissie):


  • Tophockey Dames
  • Tophockey Heren



Sponsoring


Het Bestuurslid Sponsoring is verantwoordelijk voor het binnenhalen van sponsorgelden en het onderhouden van de sponsorcontacten.

Contact: 
[email protected]


Portefeuille met commissies: (zie hierna onder de pagina Commissies een korte beschrijving per commissie):

  • Sponsorcommissie
  • Hurley Business Club



Communicatie Carola Steenmeijer


Het Bestuurslid Communicatie is verantwoordelijk voor de interne en externe communicatie van Hurley.


Contact: [email protected]


Portefeuille met commissies (zie hierna onder de pagina Commissies een korte beschrijving per commissie)


  • Communicatiecommissie
  • Vrijwilligerscommissie
  • Redactie website



Faciliteiten Dick Loman


Het Bestuurslid Facilitair is verantwoordelijk voor het reilen en zeilen van alle zaken die met de accommodatie te maken hebben; van de velden tot de kleedkamers en van het hek bij veld 7 tot de contacten met de horeca.

Contact: 
[email protected]


Portefeuille / Verantwoordelijk voor:

  • Verenigingsmanagement
  • Horeca Hurley
  • Facilitair medewerker